جاذبه های گردشگری آنتالیا
نوشته شده توسط : نیکنام

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا

بندر قلعه کاله یکی از مراکز تفریحی است که نزدیک به این قلعه می باشد و از بندرهای جالب و دیدنی است که در سفر به ترکیه نمونه آن کم پیدا میشود. تمام خدمات رفاهی نظیر فروشگاه و کافه و رستوران و هر چیزی را که بخواهید می توانید در این منطقه مشاهده کنید. قایق رانی یکی از تفریحات ثابت مسافران تور آنتالیا است. صبح گاه بهترین زمان برای قایق سواری در این بندرگاه است.

 


رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

برای قایق سواری در رودخانه ای وحشتناک و خروشان می توانید از آنتالیا بهره ببرید، در ابتدا باید موارد لازم را نزد، مربیان برجسته ای بیاموزید و بعد به ارتفاعات بروید و در رودخانه های موجود روند تفریح خود را کامل کنید. قایق های این رودخانه ظرفیت های دو تا ده نفره برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 دارند. در قایق ده نفره یک مربی وجود دارد که به طور خصوصی به شما همه چیز را هشدار خواهد داد و در کمال امنیت به شما مسافران تور آنتالیا کمک می کند که قایق سواری خوبی داشته باشید. مسیر رفت و آمد حدودا ۱۴ کیلومتر است که سر شار از هیجان و لذت خواهد بود.


آکوالند آنتالیا

آکوالند در یکی از نواحی ساحلی ساخته شده که زیبایی خاص خود را دارد. سرسره های آبی و استخرهای عظیمی در این منطقه دایر شده که تمام گردشگران تور آنتالیا می توانند از آن ها استفاده کنند. زمانی که اجرای موسیقی زنده در این مکان باشد صفای محیط دو چندان می شود. البته نمایشگران این منطقه دلفین ها هستند که می توانید در زمان خاص نمایش آن ها در این منطقه حضور پیدا کنید.

 


پاموک کاله آنتالیا (پاموک قلعه)

شاید اگر پاموک کاله را ببینید پی خواهید برد که این پدیده از عجایب جهان است و کمتر کسی است که به آنتالیابرود و این مکان را نبیند. در این منطقه آب های کالسیوس که دمایی حدود ۳۵ درجه سانتی گراد دارند از ارتفاعی صد متری به پایین می ریزند و محل ریزش آن ها به استخرهای گرمی تبدیل شده که هم به علت گرمای آب و هم بخاطر تلالو نور زیبایی خاص و جلوه ای پیدا کرده که مسافران تور آنتالیا نوروز 95از آن استقبال زیادی می کنند. مردم این محل به آن قصر پنبه ای می نامند. جالب است که شناگران هم تفریح می کنند هم از خاصیت درمانی آب بهره می برند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا اسفند 94





:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا,بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا, مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: